Strandhaga

Där har min farmor och farfar en liten stuga. Precis rätt över gatan ifrån äventyslandet, gamla miniland som det hette på den tiden då jag besökte det.
Vi hälsade på dom efter att ha motionsimmat på brottet, självklart hade ju farmor ordnat fram mat
vilket satt helt perfekt också med tanke på min bakfylla;)
Jag älskar verkligen den stugan och det som är alllra mysigast är att dom odlar så sjukt mycket blommor och grönsaker. Det blomstrar och spirar i varje liten hörna av den där stugan och när det är sommar finns det ingen mysigare plats att vara på.
Deras hund, Ville, fällde också en massa päls vilket resulterade i att han såg alldeles toffsig ut men han gav små fåglarna någonting att samla på. Dom flyger fram fort som tusan, pickar en hår tuss och flyger fort igen så att Ville inte hinner se dom. Det är alltid mys i stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0