Sjuklig dag..

Min morgon startade med en snabb kaffe sedan raka vägen till tandläkaren klockan 7.20. Och jag måste
säga att hon var en jävel på bedövning för på bara en sekund, efter en rätt så smärtsam prickträff i nerven, var munnen bedövad. Aldrig varit med om en sån rackarns snabb bedövning och jag har ändå varit med ett tag, ut och in hos tändläkarn Så de var jag nöjd med, men borrningen var väl lika spännande som vanligt..

Efter tandläkaren var det dags för ett hälsobesök hos doktorn i stan och det tog sin lilla tid där med. Vi tog vikt och längd och allt sånt där som ska göras under en hälsokontroll. Jag fick ta 8 st blodprov, snacka om sleten när man kom därifrån.  Jag fick ännu en vidare remiss till ett läkarbesök samma dag.
Men som tur var så hade jag en liten håla så jag han med en fika med en härlig kvinna och fick i mig enbart en
frappe eftersom jag inte hade någon känsel i halva munnen och tungan. Man vill ju gärna inte bita av den. 

Jag lyckades även träffa på 6 polisman som snällt stod och väntade på att stoppa bilen och låta mig blåsa alkotest. Som tur var hade jag inte sköljt munnen med Lysterin den morgonen som jag tänkt att jag skulle. Lysterin kan nämligen ge utslag i ett alkotest. Men det gick ju såklart bra:)

Efter fikat var det ännu ett läkarbesök som sagt och sedan "Happy-birthday fika" för en utav våga amerikanska vänner:)

Mot eftermiddagen började jag känna mig lite krasslig, det var tänkt utgång med så blev det inte. Istället stannar jag hemma och vilar mig för att förhindra eventuell förkylning och feber.
Dagen har tydligen tärt på mig mer än jag trodde ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0