Mycket på skrivbordet...

Kanske inte just ordagrannt med bildligt talat. Det är så mycket som händer nu igen.
Jag jobbar 9 timmar/dag, 5 dar denna veckan. Mitt i detta ska jag matcha in packning och planering till
Ungern, Västerås och Spanien.
Jag bilar hemmifrån den 25 juli, till Ungern, och är hemma den 4 augusti. Den 5 augusti är det full fräs med
6-timmars buss till Västerås. Där stannar jag helgen ut och är hemma sent på kvällen den 8e. Flyget till Spanien går ifrån Köpenhamn klockan 05.55 och det enda tåg som passar mig då är ett som avgår kl. 22.04.
Sen är jag inte hemma igen på 3 veckor.

Ni kan förstå att det kan bli lite tajt med ompackning, tvätt och möte med vänner.
Ella och Bella drar ju upp till Stockholm under tiden som jag är i Spanien så enda chansen jag har på mig att träffa dom är någonstans under dessa två 24 timmars luckor. Ojojoj...Det samma gäller Julia, vet dock inte när hon flytter till Lund. Ja ni ser som det tär.
Jag är så glad för att vi bestämt oss för att träffas varje Thanksgiving! Fan va viktigt det är att hålla
kontakten med sina allra bästa vänner.
Det känns så jobbigt att jag inte hunnit spendera mer tid med dom alla under sommaren. Men man
har väl gjort så gott man ha kunnat. Känns bara som att det alltid har varit någonting annat som behövt prioriteras.
Men men, samtidigt tycker jag det är skitroligt att alla ska på olika håll. Då har man större anledningar till att flänga runt. Och det är jag just nu expert på! Så varför sluta? ;)




So to sum up: No time, lots to do, miss my friends...


 Fan vad jag saknar mina tokiga damer! Lämna mig aldrig, för jag kommer aldrig att lämna er!


Kommentarer
Postat av: sofie

aldrig babe! för alltid vänner! jag saknar att vakna upp med er varje morgon och trängas i queensize-sängarna! :) I love you!

2010-07-23 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0