City sightseeing!

Ja nu ska vi snart ge oss iväg på en vänskaplig guide tur i Budapest. Vädret är inte vår bästa vän men å andra sidan är det skönt att inte ha gassande sol när man promenerar på gatorna.
Vi ska i varja fall åaka runt och titta på allt som finns att se bla. bron, parlamentet, museet, kanske noll-punkten och mycket mer! Sen ikväll så ska vi sätta oss på en härlig restaurang och njuta av semestern!

Vi bor hos några bekanta till min farmor och farfar så just nu befinner jag mig 30 min från city.
Det ska det snart bli ändring på!


Fast vi kommer ta oss fram lite diskretare och med vänner som guider! Nämligen sonen till kvinnan vi bor oss, trevlig gosse och nog den enda här i Ungern som kan prata någorlunda engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0