Hej! Hej! Hej! Hej!

Jag lever än damer och herrar! Jag är bara lite trögstrartad och upptagen för tillfället.
Vi är i Melbourne nu och har varit här i 3 dagar. Vi har fått Isabellas mormors goda pizza, vihar fått julbord som var helt gudomligt och vi har blivit så orloligt omhändertagna här så att vi vet inte hur vi någonsin ska kunna säga tacka!!! Vi har ocksså lärt oss att basta som äkta finnar med en öl i handen ris att piska sig med och eucalyptus oljor, vars arom fyller hela bastun. Kan livet bli bätttre??
Om bara några dagas ska vi ge oss av igen och då mot andra äventyr. Men jag lovar att innan jag åker här ifrån kommer jag att publicera en massa bilder från den sista tiden i Australien!!!

Det bästa av allt vet ni vad det är??
Att få sova i varsin god varm säng!!!!
Sängar är underskattade kära vänner bara så att ni vet! 

Kommentarer
Postat av: sandra

Äntligen lite uppdatering ;-)



Härligt att ni mår bra, kan tänka mig att ni sover gott nu i riktiga sängar.

Är det Nya Zeeland som är nästa destination?



Hälsa Bellis och dem andra.

Kram <3

2010-01-19 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0