GOTT NYTT AR - from down under!




Var van star parkerad utanfor ett hus i Byron bay. Vi har inte haft nagra garantier for dusch eller toaletter eller nagonting med det har gatt hur bra som helst. Vem sager att man inte kan sova och bo i en van pa nyar??? Lite public toiletts och kontakter hemifran fixar allt!
Hur som helst jag har verkligen haft ett underbart nyar och festen var overallt. Idag har jag ingen rost kvar, sa roligt hade jag igar!
Vi startade festen kl. 7pm i en surfinstruktors tradgard med egen trubadur och hur mycket manniskor som helst. Sedan fortsatte vi till ett hostel med nattklubb dar vi forst krokade pa rummen och sen tog oss till dansgolvet. Det var ett ratt bra tryck ma jag saga! Runt 23.30 tg vi oss ner mot stranden dar verligen hela staden hade samlats och vid tolvslaget blev vi drankta i champange som kom ifran alla hall och kanter!! Det var verkligen ett helt perfekt nyar. Skumpa, varme, strand, massa manniskor och sang for fulla muggar!
Kvallen forsatte pa dansgolvet tills att jag kl. 4am var hemma igen. Och med hemma menar jag saklart var alldeles egna Bobby:)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

gott nytt år! roligt att du fick ett lyckat nyår gumman.själv var jag med pappa på bal,faktiskt mycket folk iår.många kom fram och undrade hur det går för dig på resan och om allt har ordnat sig.annica hade tjejmiddag här hemma .dom var 6st.vid ca 22 tog dom buss till en privt fest vid kattegattskolan.annica var också nöjd med sin nyårsfest.poppe och jimbo var nog inte speciellt nöjda med nyår,jimbo är rädd för smällarna och poppe fick inte vara med mig.många pussar och kramar från mamma.pappa,annica och fisi hälsar också gott nytt år!älskar dig mamma.

2010-01-01 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0