Solbrand och pa fard igen..

Ja det var la ingen nyhet for er! I natt ror vi pa oss igen. Det kanns lite som att vi har varit ivag pa en charter resa och snart ska aka hem igen. Men sa blir man lika glad varje gang man kommer pa att det inte riktigt ar sa..:)
Ikvall tar vi bussen fran rio ner till Sau Paulo och darifran flyger vi imorgon till Manaus i Amazonas djungel.
Sa inom 7 dagar kommer jag antagligen inte hora av mig sarkslit mycket pga avv jag befinner mig djupt inne i tat djungel med anakondan som narmsta van. Lite svart med internet dar kanner ju jag...
For ovrigt sa har vi stekt pa stranden i tre dagar nu. Sakta men sakert borjar brannan att ta fart och det har varit lite lurigt med sand och saltvatten. Man vill ju garna inte fa in det bakom oronen dar man nyss placerat sin nya tatuering. Men det har gatt ganska bra med den hittills. Inte sa saker pa att jag tankte igenom tiden efter tatueringen ordentligt dock. Att ga i mega fuktig luft i hog varme kanns ju inte som den baste miljon for en lakande tatuering. Da svetten hela tiden rinner och huden hela tiden ar fuktig...Men men vi far se.


Nu snart ar vi pa vag i vajre fall vi maste vara ute ur lagenheten klockan 7 ikvall.
och det ar ganska snart. Sa nu ska jag packa ihop det sista innan vi maste ga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0