Rio De Janeiro!!

Ja nu javlar ar vi har och gud vad jag alskar det!!Allt ar kanon verkligen! Alla mar bra och alla ar glada
hela tiden! Det ar omojligt att inte vara pa bra humor har. Det ar sa ottroligt mycket gladje,sang, dans och musik pa gatorna hela tiden, helt otroligt! Jag alskar verkligen hkulturen har!

Ikvall ska vi ga pa karnivalen, smycka ut oss lite och sedan forenas med alla andra firande galningar!!
Det ska bli spannande och se hur allt gar ikvall! Karnivalebn slutar ju inte forrans klockan 5 pa morgonen. Blir nog
en slo mandag tror jag.

Forresten vi ligger 4 timmar efter svensk tid just nu, for alla som vill veta det!

Puss och kram, nu ska jag ga och kopa fjader till hatten!

Kommentarer
Postat av: mamm

gud vad skönt att äntligen hör av dig.har varit orolig för denna flygresan.ärlägenheten bra?ska ni äntligen koppla avlite nu kanske?skönt att allt är bra.älskar dig puss och kram mamma.

2010-02-15 @ 05:28:46
Postat av: Titti

O nu vill vi veta ALLT om karnevalen!!!

Hoppas ni haft roligt med all samba.....

2010-02-15 @ 21:57:58
Postat av: Annica

Skaffa dig en telefom och ring mig :) jag vill höra dig inte bara läsa din text. Puss <3

2010-02-16 @ 20:36:08
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0