Fotboll ikvall!

Japp da blev det fotboll ikvall pa den storsta arenan i varlden har jag fatt lara mig! Lite latt grymt ju!
Och karnivalen var verkligen helt otrolig! Vi satt och kollade fran klockan 23.00 till 06.00 tills allra sista taget hade gatt och det var verkligen parad hela tiden. Da kan man ju bara forsta hur javla haftigt det var!
Latt till att rekommendera! Jag forstar inte varfor karnivalen inte tas med i svensk television. Dar missade ni nagot vikingar!

Nej nu maste jag kila, det ar ju full fart har borta forstar ni!!
Tjingeling!




Sa har kan man val saga att det var. Mina bilder kommer snart upp!


Kommentarer
Postat av: titti

allting verkar så overkligt - fattar ni själva vad ni är med om????

2010-02-17 @ 23:15:20
Postat av: sandra

tack för uppdateringen, haha! man kan ju lätt börja undra vart ni tagit vägen?! men jag förstår att det är mycket roligheter där.



ha det bäst, puss o kram

2010-02-18 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0