Flygplatsen i Auckland!

Nu star jag har pa en gratis dator mitt i vimlet pa flygplatsen!

Nyss fick vi lite panik for vart flyg stod inte med pa departures!!!

Vi har ju upplevt en del drama pa flygplatser  tidigare sa blev lite skakiga! Men da visade det sig vara sa att flyget stod i komination med ett flyg till London av nagon anledning, fraga mig inte vilken. Sa vi kommer ivag i vajrje fall..

Klockan 2 i eftermiddags kom vi hit oh planet lyfter 23.00...kul...

Blir en del Mc Donaldsglass bara for det!

 

Idag hade jag min forsta jobbiga hemlangtans kansla. Jag har ju klart saknat familjen och alla hemma innan, men idag kandes det som att flyget vi skulle ta skulle ga hem. Men wake wake..

Vi ska ju till Rio och da fast det inte langre sa mycket hemlangtan i kroppen..;)

Rio De Janeiro snart kommer vi!!!(efter att ha flugit till LA, mellan landa i 24 timmar. Fran LA till Miami och fran Miami till Rio.) Vi ar framme den 12 i var egna lagenhet pa Copacabana!!! Det kommer bli grymt!!


Kommentarer
Postat av: mamma

längtar mycket efter dig gumman.saknar den possitiva och glada energin som bara du kan skapa när du är hemma.pappa har åkt till uppsala och jobba denna veckan.igår hade vi föräldramöte.det ser mörkt ut,försäkringarna täcker inte konkurs och har man inte betalt direkt med visakortet så kan man inte reklamera köpet på banken.visa godkänner inte betalningar som bara är knutna till visa.vi får hoppas att det blir rättegång och att ni får ut era pengar då eller så anmäler vi det till brottsoffernämnden.vi får försöka så gott vi kan.jag måste erkänna att det känns lite oroligt att du är i rio.håll ihop och vistaspå platser där det är mycket folk,gå tex inte ner på stranden kvällstid.chirstel har bekanta 6st vuxna som promenerade på stranden dagtid och blev överfallna av ett helt gäng,så var försiktiga.lova mig det.älskar dig puss mamma.

2010-02-10 @ 06:11:07
Postat av: titti

Inte skrämmas så där med mer drama på flygplatser !!!

2010-02-12 @ 11:53:07
Postat av: tessan

hoppas ni har det fint å ta det lugnt i rio de janiro,särskilt under festivaler å liknande =) bamse kram jessica!!!

2010-02-13 @ 06:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0