Tomten kom med paket

Ho ho ho..
Det har då inte varit lätt att hålla sig 100 % fokuserad på familj och blogg samtidigt så jag gjorde ett gott val och spenderade min tid med familjen under julehelgen. Men nu är jag tillbaka, back on track!

Min julaftorn började egentligen redan "dan före dan före doppade dan" i Oslo.
Jag hade ordnat en fin julfrukost till mig och Daniel. Fullt med de gottigheter man kan lyckas skrapa ihop från grannlandet.
Det var i vart fall väldigt mysigt och vi tjuvstartade med lite paket öppning. Mest för att detta var väldigt svår transporterat till Sverige. 





Jag tog bussen till Halmstad kl. 15.45 den eftermiddagen.

I´m comming home tonight!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0