stöpa ljus, laga knäck och knåda lussedeg

Allt jag gjort idag är att slöa, sova, slöa, äta.
Jag har verkligen inte orkat anstänga mig alls idag. Men jag antar att det är okey att ta det lungt på dagen när man ska jobba kvällen/natten. 
Imorgon är min enda, verkligen enda lediga dag tills att jag reser hem till jul den 23 december.  
Ojoj tiden går fort..Syrran har redan hunnit vara här i 4 dagar, Dannes mamma har hunnit vara på besök, och
jakten på lägenhet i december har varit torr. Vilket innebär att det blir tajta sista dagar, full koll på mailen samtidigt som jag ska löpa in och ut för de sista julklapps köpen. Plus att man ska träna minst varannan dag. Herregud! Tur att man har jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0