Nämen hej jag är ledig!

Yeah! One night off;)
Tänkte först att jag skulle ta mig ut i krögarsvängarna men det har varit en så sjukt intensiv helg.
Jobbade 10 timmar fredag kväll och 11 i lördags. Kom hem kl 6 i natt efter jobbet och bums i säng, sedan upp och hoppa igen för att ta dagsvakten idag för att folk åker iväg på semester.
Jag lever i vart fall och fick väl sammalagt 1600 kr i tip i helgen. Det är okey. Jobbade rydd för fösta gången och skötte mgi tydligen jävligt bra så mina sköna arbetskamrater gav mig lika mycket tips som bartenderna tjänade plus att jag fick 50 kr till för fin inats. Händer inte ofta det där så jag antar att jag var en grym rydd. Dock inte min normala position utan vi var tvugna att ta till alla tunga altelerier för att klara oss. Ends up - jag hamnade på rydd. 

Nu ska jag slå in julklappar och köra några maskiner tvätt, wild night at Daniels place! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0