luktar öl, vin, sprit

Nu har jag fått komma hem. Slutade i rimlig tid idag, kunde varit värre. Hyfsat bra kväll på Tea Lounge! Många stora sällskap vilket bidrar till roligare servering. Det är inte alltid lätt att klara sig själv bakom baren men det gick riktigt bra idag. Visst jag spillde massa som vanligt och hällde väl upp en öl för mycket men to sum up - good night! Lyckades få 540 kr i tip, det gillar vi!

Nu ska jag krypa ner under mina 2x2x2 täcken - det har btw tillkommit 2 täcken till så nu sover vi med 2 st 2x2 meters och 2 vanliga täcken, hur stroa dom nu är.  Så det finns gott om att krypa ner i mellan.

Det har börjat snöa ute nu med vilket gör det ännu mysigare att gå och lägga sig i värmen. Snart kommer också Danne hem, han slutar nog runt halv 3. Miss you babe! Kom hem nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0