Slutspurten!


Nu har jag varit i Spanien i snart 3 veckor! Det ar helt sjukt att jag redan varit har sa lange!
Man har festat, gatt i skolan, praktiseat, flairat, inte legat sa mycket pa stranden och lyckats lagga vykoreten pa ladan. Imorgon ar det slutprov. Ett free pouring, ett flairing, ett teoretiskt och ett coctail test. Knappt nervos och strressad i hjartat nu liksom! Men jag ska fan klara det! 
Jag blev glatt overraskad nar chefen pa Goddtimes, baren dar vi praktiserar, erbjod mig ett jobb. Han ville inte att jag skulle aka ivag till Norge utan stanna kvar som bartender har.
Det ar ju alltid kul att fa jobb bara sadar, men jag skotte mig antaglien bra.
Sa da ska val fan provet ga bra med! Eller?!

Tjingeling nu startar var nerborrning i bockerna! 

Kommentarer
Postat av: sofie

Jessica du är BÄST!!

2010-08-28 @ 14:11:26
URL: http://imsof.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du klarar det galant gumman.Lycka till!Längtar efter dig.Ses på tisdag.Puss Puss från mamma

2010-08-29 @ 08:30:17
Postat av: Annica

Du är så duktig! Hoppas att provet gick finemang :) Love

2010-08-29 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0