Nikki beach

Igàr hoppade jag in som extra pa Nikki Beach. Jag blev utvald till att fa folja med och halla en open bar rullande,
det var verkligen skit skoj. Kanns bara sa roligt att jag efter 3 dagar slangs in bakom baren pa en av varldens
mest exklusiva nattklubb. Men jag klagar ju absolut inte, det var en rejal upplevelse.
Det var en designer som visade upp sina nya diamanter i display sa det var gott om overklass snobbar att servera!




Till vanster finns det en trappa
foljer man den upp sa kommer man till baren dar jag var placerad :)


Kommentarer
Postat av: sofie

sitter här med världens leende för jag vet hur sjukt kul dett aär för dig och hur jävla bra de passar dig!! du är bäst!! i loooove you

2010-08-13 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0