San Francisco!!

Nu har vi varit i San Francisco i 3 dagar och vi alskar staden och allt som hor till. De hoga backarna som \stracker sig upp och ner mellan husen och Golden gate bridge! Vi har tagit oss ut till pier 39 och gatt dar langs hamnen, sa himla mysigt i varvadret! Idag ska vi aka till Alcatraz som ar San Francisos beromda fanglese och det ska verkligen bli spannande:)
Igar var i i Yosemite, en national park, dar det var fullt med sno:) Sa langesedan vi sag sno. Sist var i Peking och det var ju nagra manader sedan:)

Idag ska vi fortsatta nerat kuasten och se vart vi hamnar!

Kommentarer
Postat av: mamma

nu är det fart på äventyrslustan igen.det måste vara lärorikt och spännande att kunna se och uppleva byggnader och platser,som bara varit bild.jag ser fram emot lite bilder,vilka ger mig lite äventyr här hemma.hoppas det ordnade sig med hyrbilen.vi kan ta det på mobilen.puss och kram mamma.

2010-04-07 @ 19:50:07
Postat av: sandra

Härligt fina Jess! Njut nu av USA - landet alla pratar om =)



Kram

2010-04-08 @ 09:55:02
Postat av: Annica

Hej kära sysyter. Du gör mig sugen på äventyr, så nu ska jag göra dig ivrig på hemmabus. Jag har nyss badat jimbo. Han ska gå på en mjällschampo-och balsamkur nu för hans torra hud. Det innebär att han ska bada två gånger i veckan och att det senare vid bättringsväg ska dras ner till bara (?!) en gång i veckan ;) Han kommer med andra ord uppleva sin jobbigaste period i livet hittills.. bada :)Men iallafall. Det jag tänkte fresta dig med var en ivrig blöt jimbo som gör allt för att man ska uppmärksamma till hans lekar och hans busiga humör. :) PUSSPUSS

2010-04-08 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0