Akumal!

Idag har vi varit pa en annan strand dar vi har badat och snorklat.
Jag lyckades dock inte med snorklingen, fick lite utav mina underbara panik anfall
sa fick ga upp igen. Det roliga var att killen som tog med oss fran hostelet erbjod
sig att bara upp mig till land. Man tackat ju inte nej till en skjuts nar botten ar
tackt men stenar och sjogras! Det var synd att det inte blev nagon snorkling, jag hade
valdigt garna velat, for dar fanns jatte stora skoldpaddor som simmade runt och
at skogras eller va dom nu kakar. Sa det dar var en miss maste jag saga...
Men jag blev lite gladare nar vi hoppade in med ett annat gang pa stranden och
korde lite vollyboll istallet :) Inte dom basta spelarna, men de gick bra anda;)

Imorgon ska vi redan aka till San Fransisco! Fatta eller!!!!

BTW - det som skrevs pa bloggen igar om flyget var bara ett simpelt april skamt;) 
Flygen gar som dom ska, april april! 



Kommentarer
Postat av: mamma

jag gick på ditt april skämt.det är ju inte helt ovanligt att era flyg strular,eller hur????har varit orolig för er,hur ni skulle ta er till usa.om det fanns ngn plats på flyg,hur mycket pengar ni skulle behöva lägga ut o.s.v skööönt att det bara var ett skämt.jag tycker synd om dig gumman,attdu inte klarar av att snorkla och få se världen under vattenytan.ta det nu försiktigt på vägarna i usa.du är i mina tankar varje dag.sköt om dig.puss och kram mamma.

2010-04-03 @ 08:16:26
Postat av: H. Elofson

Synd att ni missade snorklingen!! Mäktigt var det att pipa runt under ytan och klappa dessa bjässar helt galet! :).. Hoppas ni har det gött, nu börjar solen lysa här också. Sitter på min balkong och dricker en kaffe i solskenet! Hälsa Bella, Kram

2010-04-07 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0