Kung för en kväll!


Igår var det myspys med tjejerna, vi hade gjort
chockoladfondue till mängder av frukt!
Eller tjejerna tillagade det och jag stressade hem från jobbet,
rättare sagt. Det var så mysigt för det är så sällan jag träffar alla
jag bor ihop med. Vi går om varanndra hela tiden, as jobbigt!
Så igår kväll var verkligen underbar då vi alla fick sitta och skratta
och prata om resan tillsammans!

Efter det så drog jag ut på krogen tillammmans med Danne och övriga
i gänget ifrån Emil & Samuel. Det var verkligen jätte skoj..=)
Under kvällens lopp la jag en kommentar om en guldkrona i papp som
en tjej bar några bort bredvid.
Jag sa att om jag och Bella hade varit ute så hade vi lätt
lyckats få tag på den kronan på ett eller annat sätt
under kvällens lopp.
Detta fastnade i Dannes huvud.
Några minuter senare kommer han tillbaka och sätter
kronan på mitt huvud. Jag blir ju så klart glad och
bär kronan hela kvällen..=) Jag fick inte veta mer än att
han köpt dom en drink för att få den. Dagen efter fick jag däremot
veta att han betalt hela bordets nota bara för att få kronan
och för att kunna ge den till mig.
Daniel du är helt sjuk! Tack för att du är för snäll!
Jag var inte hemma förrän 3, det var en bra torsdags kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0