THIS IS IT




Jag är mållös, men mest besviken. Besviken på mig själv för att
jag inte helt förstått vilken otroligartist Michael är.
Och självklart ska det tränga in i min hjärna nu när han har lämnat oss. 
Tobbe jag förstår att du sitter 6 timmar ifrån mig nu och tänker illa om
sånna som jag..Glöm inte att jag är din vän..love me =) 

Jag trodde aldrig att en film om arbetet innan en konsert kunde vara så gripande.
Så roligt och så sjukt grymt. Alla följe hans kommandon hela tiden.
Det jag tyckte var absolut häftigast var hur musikerna
runt omkring hela tiden hade instrumenten på spänn i väntan på Michaels signal.
Hela tiden! Man undrar ju om dom ens fick lov att blinka.
Det var i varje fall en bra film och den hedrade verkligen Micheals minne.
Det är sant det som säger..

Micheal Jackson - King of pop
R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0