Smakstart med Micke och Anna!

Nu är jag hem kommen efter lite morgonprat i P4 Halland med Micke och Anna. Jag var där tillsammans med Ella och Emelie och vi alla tre tyckte att det var jätte skoj att få vara med. Både Micke och Anna var båda trevliga och roliga att prata med!

För er som inte fick tillfälle att lyssna på oss i morse finns det fortfarande möjligheter.
Ni kan gå in på deras hemsida och lyssna på deras webbradio mellan 08.00- 08.30.
Passa på nu medans den fortfarande finns kvar att lyssna på..;)
http://www.sr.se

Vi fick dessutom ett mail ifrån en lyssnare, Monica, som tipsade oss om transibiriska järnvägen. Hon hade själv varit där på bröllopsresa och hon försäkrade att de skulle finnas duschar på tåget. Skönt! Det är alltid roligt när folk hjälper till=)

Nu ska jag tillbringa resten av min dag med att fixa och dona. Det blir lite shopping och lite vägg målning för att
avsluta eftermidsagen med en fika hos Hanna Westman!


 


Kommentarer
Postat av: hanna

tack för att jag fick träffa dig idag goding!! det var lika mysgt som alltid! <3

2009-10-27 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0