Phnom Penh inte Prom Phenn Jessica!

Idag ska vi ga pa museét som berattar om allt som hande under Pol Potts tid. Han hann pa 3 ar doda mellan 1.7-2,5 miljoner manniskor. Det beraknar till ca 21 % av befolkningen. Alla hogutbildade skulle rojas undan och pengar och klasser avskaffades! Fatta vilket kaous! Vi ska besoka skolan som han anvande for att tortera de manniskor han ansag vara ivagen. Forst hade vi tankt aka harifran 7.30 men nar vi fick nys om museét bestammde i oss for att boka om bussen och sticka kl. 12.00 istallet. Sa det ar ett tajt schema som vanligt!
Men vi gillar det! 100% alltid!

Vi har fatt stressa nerv ar frukost nu och ska snart bege oss for att hinna med!
Snackes senare da! Och jag lovar att det snart blir lite bild publicering!! 



Kommentarer
Postat av: mamma

puss på dig gumman!tanker på dig varje dag .jag är med dig på resan .följer era upplevelser varje dag .det känns nästan som om jag var med på resan .tack för att ni är så fitiga med att skriva .jag ser fram emot fler bilder .äntligen lärt mig att skriva själv.puss och kram från hela familjen inkl fisina

2009-11-26 @ 07:01:42
Postat av: Anonym

2009-12-02 @ 06:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0