Kopenham, Munchen, Beijing, Tokyo!

Det har antligen blivit stopp pa vart farande. Nu efter 24 timmars fard ar vi
framme pa Akasuka Smile hostel. Det var en liten japan pa cykel som hittade oss
mitt bland sma gatorna mitt i jag vet inte var och har forde oss hit.
Vi har forst akt tag i lite over 2 timmar till kastrup. 
Fran kastrup flog vi bara i 1h 35 min. Men pa det sa fick vi flyga ett 8,5
timmars flyg och ett 3,5 timmars flyg. Nar vi skulle landa sista flyget sa
varnades vi for en mycket kraftig turbulens. Aj aj aj tankte jag, men det var inget
att bita i, jag har varit med om varre :) 
Val pa flygplatsen i Tokyo skulle vi ta tunnelbanan till stan och vart hostel.
Det tog ocksa en timme! Herregud. Sa nu sitter jag har pa stolen efter en
kopp japanska nudlar och gungar liksom flyget. Vart hostel verkar jatte bra
forutom att det springer kakkerlackor lite har och var. 
Det ar val underbart:) Not! 
Bara 200 meter bort ligger en 100 yen market. 
Allt kostar 100 yen. Helt perfekt for var frukost handel. 100 Yen ar
ca 8 svenska kronor. 

Sa nu tankte jag krypa till sangs efter en lang och skumpig dag.
Jag maste rensa min hjarna och gora plats for alla nya farska
intryck jag ska fa imorgon!
Ha det bra sa lange, sa kommer det mer snart!

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vill också shoppa där! :) love

2009-11-05 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0