I Monsun-regn...

I torsdags skulle vi egentligen ha tagit oss vidare ifran Hoi-an till Nah-Trang men det blev inte riktigt som vi planerade. Informationen om hur man skulle boka bussarna var inte direkt tydlig sa vi kom forsent med var forfragan. Darfor stannade vi annu en dag i Hoi-an och tur var val det for annars hade inte moppe-ligan tratt fram. Ooo ja, ni horde ratt. Sex stycken Halmstad brudar som helt impulsivt bestammer sig for att kora runt i staden pa varsin moppe. Vi var ju inte direkt glassiga, utan satt dar med feta tjocktrojor och bakat slickat har for att hjalmen skulle fa plats pa huvudet! Nice! Vi hade valdigt roligt i varje fall, korde runt i staden och inne pa sma frukt marknader. Vi korde langs odlingar och lyckades aven hitta havet dar vi racade med vara vralak!
Det gick undan, min moppe kom upp i 80 ratt sa latt men da sag man ingenting for all grus och sand som piskade i ansiktet. Funny funny! Rekommenderat! Det allra roligaste var nog att man kunde tuta som en galning. Vi var ju tvugna att gora som alla andra sa vi ocksa blev horda. Jag har aldrig tutat sa mycket i hela mitt liv som jag gjorde under de 3 timmarna. Sa javla kul!
Nar vi kom tillbaka till hotellet sa var det strom avbrott, och jag, Ella och Emelie hade inte nagot fonster i vart rum sa jag ljuger inte nar jag sager att rummet var svart som natten. Vi fick vistas i hos de andra brudarna och spela Alias och ata frukt tills vi gav upp och gick ut och kakade istallet!




Inte riktigt sa men nastan ;)
Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0