15,8 kilo!

Här har man knepat och knåpat för att bara ta med det som behövs. Nej men då
väger väskan nästan 16 kilo! Herregud, det är inte okey.
Jag gick igenom den nu igen för att röja undan det som var allra minst nödvändigt
och kom ner till 13 kilo.
Men då har jag också solkräm x 4. Bara det väger ju över ett kilo. Vätska är rätt tungt.
Sen väger ju väskan i sig en del. Så jag vet inte om jah behöver röjja ner det mer eller
om det är okey nu. Jag har ju med mig plattång med. Det har inte dom andra brudarna.
Sen har jag en massa underkläder som ska röjas ut egentligen. Men det kan användas som
engångsbruk. Sen släger jag dom i näsmsta soptunna.
Allt väger ju lite lixom. Det som jag har i vätskväg är torrshampoo, sololja, ett solskydd till håret
tandkräm och Deo. Det är ju inte så jävla mycket egentligen. Men ändå så är väl bara det 1,5 kilo.
Det är inte så konstigt att vikten skjuter iväg.
Men men jag får väl gå igenom det en gång till....så trött på att packa om och om och om...
Men det är väl det som behövs tydligen.

Snakkes da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0