Det käraste jag har..

Snart kommer Annica upp till Oslo, min underbara syster!
Jag sitter och ska boka biljetter. Jag har hittills varit imponerad över hur
många buss turer dom lyckas med varje dag, fram tills nu...
Det finns inga bra avgångar alls! Inga på morgonen och inga på kvällen.
Bara två avgångar någonstans mitt på dagen, Göy!
Men men, jag samlar mig snart och gör det bästa av situationen..;)

Jag hoppas dock innerligt att Oslo-vädrets humör svägningar är över innan
min lilla skit kommer hit så man kan visa upp ett soligt Oslo.

Jag ska bara satsa riktigt hårt på att bli frisk nu.
Min dag kommer gå ut på att kränga lime, klementin, panodil och tee!

För när Annica kommer hit har jag absolut inte tid att vara sjuk!





Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0