Nu är Jessica sliten.

Detta har verkligen inte varit min dag. Och gårdagen har väl bidragit med sin del.
Jag jobbade föst 12 timmar och sen var det raka vägen till Sirkus för en spcial arrangerad
fest för studenter. Jag trodde väl att det skulle bli en lagom lugn kväll, men nej.
På grund av sjukdom var det istället en på provjobb, som jobbade för första gången.
Det resulterade i att det blev extra mycket spring och släng eftersom hon inte kunde
rutinerna när det blir mycket folk. Och mitt i allt så pajar kassan vilket är väldigt roligt
när man står två personer nere i en källare utan någon nära hjälp.
Jag var väl hemma runt 4.20 och steg upp 7.30.
Kl. 9 i morse var det ju dags för nästa arbetspass.
Jag kan nog inte beskriva hur trött jag var i morse,
så trött har jag inte varit någon gång
under mina tajta arbetspass, det var fruktansärt!
Men efter lite energy drink, snickers, coca-cola och kaffe så började det ta sig igen.
Men trött på folk dom sista 5 timmarna det var jag.
Sedan lyckades jag få ett gäng förkylningsblåsor på tungan, som jag sedan
brännde med kaffe vilket gjorde att det spreds sig till typ överallt så nu kan jag
inte äta något, det gör så ont, till och med när jag pratar.
Så jag spiser is hela tiden!

Snart ska jag lägga mig och sova, det ska bli så skönt att få lägga sig och veta
att man får 7 timmars sömn!

Men nu först blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0