Morgon kaffe

Morgonkaffet är underskattat! Jag har själv hållt mig undan ett tag
 i tro om att detta gjorde min verklighet bättre men så var det inte.
Det var helt enkelt vi som köpt ett sånt jävla
skit kaffe att man tappade smaken för det.
Och jobb kaffet är väl inte direkt något att hylla!
Men nu sitter jag här med en ordentlig kopp,
en med kvalitet och jag förstår nu varför 
jag alltid varit kaffe galen. Och om kaffe passar sig bra någon
gång på dygnet så sitter den 
allra bäst en morgon till frukosten för att kicka igång dagen=)  

Nu ska jag snart till jobbet, och idag kommer jag sitta lite på
halvspänn för Anine är på jakt åt mig i stan.
Den där underbara på bikbok säljs för halva priset och hon är
mitt lilla bud. Ni förstår när ni ser den damer och herrar, ni kommer förstå!


Nu är det dags för gaddeskrubb och matlåde fix,
man må  ju ikke gå hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0