En kväll "Sex and the City"

När man stigit upp 20 över fem, jobbat i 10 timmar och kommit hem för att göra
absolut ingenting är det alldeles underbart att sätta sig
framför tv:n för några avsnitt.
Det bästa med hela serien är inte skorna, eller frisyrerna eller de bästa
 raggnings replikerna.
Utan det är vad varje avsnitt har att erbjuda.
* Dock måste jag avslöja att Samantha är lite utav en favorit.*

Varje avsnitts alldeles egna budskap.  
Och alla förstår väl självklart att det inte är citat ur bibeln direkt.
Alla dessa tips, alla dessa djupa efterforskningar i det sociala mingellivet..
Jag tycker bara att dom passar så klockrent in på den, ja vad ska vi säga,
generella singelkvinnans sätt att agera och leva .
 Kanske inte i den grova form som i serien, men i
min verklighet inte långt ifrån.;)

Vad mer kan jag säga än att jag älskar den!

Ojoj nu var det slut på pausen och dags för ett nytt avsnitt
Shut up and listen!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan att den dodaste bloggen pa hela natet var vid liv igen... kunde man aldrig tro!

2009-02-28 @ 10:00:30
URL: http://tobbekvarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0