Äntligen tillbaka!

Hej mina kära vänner, nu har jag äntligen kommit tillbaka
till min icke så välbesökta blogg.
Jag har inte tidigare känt att jag haft något att blogga om,
men nu är det ett nytt år med ett nytt liv i en ny stad.
Jag är inte ens tonåring längre!
Numera är jag fyllda 20, då man är lovad ett grymt uteliv,
handel på systemet och färdigutvecklade bröst.
Jo tack!

Den 10 januari flyttade jag och mina kära vänner till Oslo,
så jag är sambo med 5 tjejer på 64 kvadratmeter.
Alldeles, alldeles underbart!

Jag har på en månad redan haft 3 olika jobb, 
men jag har bara behållt ett utav dom.
(Jag jobbar på Sirkus, en nattklubb, i garderoben.)
Min arbetsframtid är väldigt oförutsägbar. 
Som tur är har jag ett startkapital att leva på, men jag behöver
verkligen hitta ett jobb till. 

Jag hoppas ni har en god kväll för det ska jag och Sofie ha
 med våra lyxiga ost mackor med en skål kräm.
(För oss är det lyx, ni skulle veta vår kost standard!)
 

Puss och kram och godkväll!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det var då på tiden att du förstod vad uppdatera betydde! bungy jump bollar :)

2009-02-16 @ 22:47:33
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0