SUBWAY - Singapore

Nu har det gatt 3 dagar med bara skramat pa menyn.
Eftersom vi varit pa jakt efter det billigaste i Singapore hamnade vi pa Mc Donlads. Innan dess
kakade jag Burge King pa Borneo och nu ikvall blir det Subway..
Men maten i Malaysia var inte varldsgod och vi det laget var jag valdigt trott pa ris och nudlar...
Nu hade jag hellre velat ha lite wookade nudlar istallet far fett friterade strips!!

Vi har fortfaande inte fatt nagot svar ifran var resebyra, hon jobbar pa att fa med oss ikvall men kan inte ge nagra garantier. I annat fall sa har vi nog en saker bokning imorgon.
Sa javla jobbigt bara att ga runt och stampa.. men men det far val ga.

Nu ska jag fortsatta att kika pa film med resten av manniskorna pa Welcome in hostel!




Men som tur ar sa ar ju Subway javligt gott!


Kommentarer
Postat av: Rickard

Steak and Cheese, extra kött och extra ost! typ det enda jag åt :)

2009-12-21 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0