Panik!!

Nu har det gatt valdigt snett. Man kan val saga som sa att vi blivit av med vara flygbiljetter. Vi sitter just nu i Airlie beach i Australien och antligen forstar vi sambandet med allt krangle vi haft med flyg och bokningar.
Upptacksresor ar ansvarig for att vi just nu inte har ett anda flyg klart pa resten av var resa, trots att vi redan har betalt och har allt klart.  
Sa just nu gar all var energi, och alla vara foraldrars engeri dar hemma till att losa detta problem snarast mojligast. Vi tanker inte aka hem, det ar inte planen. Vi vill fortsatta att resa som planerat och forhoppningsvis kommer inte biljetterna kosta allt for mycket.. Men tills dess maste vi fa pengar till flygbiljetterna ur egen ficka.
Sa om ni inte hor ifran mig pa ett par dagar sa ar det for att jag har en del att sta i. Mitt upp i julestoket ska detta handa...kul!! Jag kanne ju ingen julforlust men alla dar hemma som har dottrar pa resande fot far ju vara med om en hel del trakigt krangle och flang for att forsoka hjalpa oss halla ihop resan.

Men vi fixar det! Det maste vi bara gora!!

Kommentarer
Postat av: linda joza

hoppas det fixar sig.. anna karin är helt blåst.. !! hatar henne över allt annat just nu.. vi fick också köpa helt nya biljetter.,.. så inget ska hindra oss från att åka! hälsa alla puss puss

2009-12-23 @ 17:35:34
Postat av: Janne D

God Jul på er tjejer hoppas allting löser sig.

Tommy hälsar också.

2009-12-24 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0