Min hemska natt!




Igår kväll var jag med om en utav de värsta nätterna under hela år 2009!
Efter att ha blåst ut örat som man ofta gör för att jämna ut trycket, så
började otrevligheterna. Mitt ena öra började bulta och banka och
helt plötsligt var vi inne i en liten jobbig situation. Jag tänkte att det
säkert skulle gå över eftersom mitt öra bara inte hade hoppat  tillbaka till
normal läge ännu...men nej!
Jag försökte få mig lite sömn, i hela två timmar låg jag och vred mig tills
att jag till slut gav upp och begav mig till legevakten. Helt sjukt ont
hade jag! Jag satt och grät bland främmande människor med mitt bultande
öra helt själv fram till att Daniel kom, efter att ha sprungit från jobbet för att komma och
ge mig en tröstande hand. Så jag slapp vara själv hos läkaren..
Men självklart när det är min tur och jag behöver hjälp så är det ju en
väntetid på 6 timmar! Så Jessica fick hoppa upp på cykeln igen och sätta sig i 
vardagsrummet med en så fruktansvärd smärta. Jag kom på att destu mindre
jag rörde mig, destu lägre puls fick jag, därmed mindre bultande i örat 
vilket gav en lindrigare smärta.
Efter ett tag panikade jag och letade igenom alla mina lådor efter öronsalva och
mina inflamationstabletter. Mixade ihop en liten kur och fösökte bota mig själv.
Det tog 5-6 timmar innan jag somnade. Sofie går upp klockan halv 5 på morgonen,
då var jag fortfarande vaken. Men till slut somnade jag och när Bella väckte mig
halv 8 var allt bultande i mitt öra borta!!! Det var som om jag svävade på moln!
Nu sitter jag och hoppas på att inget allvarligt har hänt med mitt öra. Jag gissar
ju på att det inte är det bästa tecknet när det kommer blod ut ur örat men så länge
det inte är någon direkt smärta måste ju allt vara på rätt väg.
För jag vill ju inte bli förbjuden att flyga nästa vecka då vi har fått lov till att vara
med och bygga upp ännu en butik i närheten av Ålesund! As skoj verkligen
och jag vägrar låta mitt öra stå i vägen för min inkomst!
Så nu jobbar jag hårt för att mitt öra ska återställa sig till normal läge ;)
Massa piller, salva och c-vitaminer! Om det nu hjälper..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0